Silnik zregenerowany 2.2 HDi Puma – Ford Transit, Peugeot Boxer, Citroën Jumper

Zastosowanie:

Silnik 2.2 HDi Puma znajduje zastosowanie w wielu pojazdach użytkowych i osobowych, takich jak:

  • Ford Transit (2006–2014)
  • Peugeot Boxer
  • Citroën Jumper
  • Fiat Ducato
  • Land Rover Defender (2.2 TDCi)
  • Campery i zabudowy specjalistyczne

Od silnika (w zależności od pojazdu): P8FA, PUMA, DRFA, QVFA, i inne

Norma emisji: Euro 4 / Euro 5

Zakres regeneracji:

✅ Szlifowanie bloku i honowanie cylindrów
✅ Nowe tłoki (zmodyfikowane – wersje bezproblemowe) i pierścienie (naprawa zużycia oleju)
✅ Szlifowany lub wymieniony wał korbowy, nowe panewki
✅ Regeneracja głowicy: planowanie, zawory, prowadnice, uszczelniacze
✅ Całkowicie nowy komplet rozrządu (łańcuch, napinacze, ślizgi, koła zębate)
✅ Nowe uszczelki, śruby głowicy, simeringi 
✅ Czyszczenie kanałów olejowych i dolotowych

 

silnik-2-2-hdi-2
silnik-2-2-hdi-1
silnik-2-2-hdi-4
silnik-2-2-hdi-3
silnik-2-2-hdi-5
silnik-2-2-hdi-6