Silnik zregenerowany 2.2 HDi Puma – Ford Transit, Peugeot Boxer, Citroën Jumper
Zastosowanie:
Silnik 2.2 HDi Puma znajduje zastosowanie w wielu pojazdach użytkowych i osobowych, takich jak:
- Ford Transit (2006–2014)
- Peugeot Boxer
- Citroën Jumper
- Fiat Ducato
- Land Rover Defender (2.2 TDCi)
- Campery i zabudowy specjalistyczne
Od silnika (w zależności od pojazdu): P8FA, PUMA, DRFA, QVFA, i inne
Norma emisji: Euro 4 / Euro 5
Zakres regeneracji:
✅ Szlifowanie bloku i honowanie cylindrów
✅ Nowe tłoki (zmodyfikowane – wersje bezproblemowe) i pierścienie (naprawa zużycia oleju)
✅ Szlifowany lub wymieniony wał korbowy, nowe panewki
✅ Regeneracja głowicy: planowanie, zawory, prowadnice, uszczelniacze
✅ Całkowicie nowy komplet rozrządu (łańcuch, napinacze, ślizgi, koła zębate)
✅ Nowe uszczelki, śruby głowicy, simeringi
✅ Czyszczenie kanałów olejowych i dolotowych